Nowy rok, nowe zmiany :)

Witajcie
Święta, święta i po świętach ...
Czas minął bardzo miło , szybko i przyjemnie, zwłaszcza że mogłem żonę uszczęśliwić szczególnym prezentem. Dzieci szczęśliwe gdyż Mikołaj zawitał z ogromnym workiem prezentów. 
A ja hmmm...
Ja zastanawiałem się nad zmianami w blogu i do końca stycznia zmieni się nie tylko szata graficzna ale również wiele ....
No i to będzie miła niespodzianka. 
Wracając do motoryzacji. Święta z RAV-4, po świętach VW up!, co przyniesie 2018 rok, na pewno dużo. Na 2018 rok są dwa cele. Skupię się szczególnie na 2 markach aut Toyota i VW.
Oczywiście nie bez powodu. To potentaci rynkowi i robią świetne pojazdy.
Liczę też bardzo na Mazdę. Wszystkie te salony mieszczą się w Zielonej Górze :). Pamiętajcie LUBUSKIE WARTE ZACHODU.
Czy pojawią się jakieś inne marki, nie odpowiem teraz na to pytanie. Wiem jedno będę pracował nad marką Auto Cenzura :).
A teraz wracam się cieszyć szczęściem mojej rodziny. 

P.S.
Już w weekend szczegółowy artykuł na temat Toyota RAV-4.
A teraz jak nowy rok to i świerzy golfik politingowy :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty