A jednak coś jest w tych SUV-ach.

Troszkę popsioczyłem na te nowości, ale jednak kilka modeli jest ciekawych na rynku. 
I musze przyznać że niektóre auta bardzo przypadły mi do gustu.
Lada dzień premiera VW T-Roc w salonie Świtoń-Paczkowski w Zielonej Górze, na którą jestem zaproszony. I szczerze, przebieram już nóżkami na prezentację tego auta.
Od dnia jego premiery światowej, czekam na to, aby auto poznać namacalnie i wyciągnąć własne wnioski, o których poinformuję na swoim blogu i kanale motoryzacyjnym Auto Cenzura. W dniu premiery będzie przeprowadzona oczywiście relacja Live z salonu Volkswagen Świtoń-Paczkowski w Zielonej Górze.
Ciekawym autem jest również Toyota C-HR, zwłaszcza zwg na silnik oraz wygląd zewnętrzny. Idąc dalej tropem aut modnych to ciekawie się prezentuje Mazda CX-5.
Jakoś żaden Mercedes oraz BMW nie przypadł mi do gustu. Audi to oczywiście Q5 lub Q7.
Teraz będę czekał na ruch ze strony Toyoty i nową generację modelu RAV4 który w obecnej formie jest już troszkę wysłużony, a zapowiadana premiera za około 1,5 roku, powinna już mieć miejsce. Liczę wtedy na zaproszenie ze strony firmy J.P.J. Auto dealera aut Toyota w Zielonej Górze na premierę nowego modelu. 
W kolejnym poście opiszę sedany oraz kombi, oraz jakie auto najbardziej mi pasuje z dostępnych na rynku samochodów pod względem wyglądu, praktyczności i możliwości konfiguracyjnych.
P.S.
Zapraszam do polubienia mojego kanału motoryzacyjnego. Link poniżej.
Za wszelkie lajki dziękuję. Wszelkie komentarze również mile widziane.
https://www.facebook.com/Auto-Cenzura-882728188556103/






Komentarze

Popularne posty