Spełnienie marzenia :)

Witajcie
Dłuższy czas nie pisałem, ale realizowałem inne projekty.
I tak w trakcie tej realizacji swoich marzeń natrafiłem na Toyota Zielona Góra i wicie co, Toyota spełniła moje marzenie. Zawsze chciałem pojeździć sobie mega sportowym autem z silnikiem V8. W ostatnim czasie Pan Jarek pracownik firmy JPJ Auto w Zielonej Górze spełnił moje ciche marzenie. Miałem okazję sprawdzić auto marki Lexus model LC500!!!!!!!!
Pojemność 5,0 V8, przyspieszenie do 100km/h w czasie 4,7s moc to całe 477KM nie skrzywdzone żadną turbosprężarką, czysty silnik wolnossący obudowany elektroniką. Dodatkowo wnętrze ociekające luksusem wykończenia z każdej strony.
Zanim wsiadłem poczytałem broszurkę, wiadomo broszurka a życie to dwa różne światy, ale wiedziałem, że skoro to jest dzieło składane przez tych samych inżynierów co produkowali model LFA to będzie gorąco :).
I było!
Każde naciśnięcie gazu to tylko uśmiech na twarzy, coraz większy i większy. I to było jak z dzieckiem, które otrzymało prezent na który tak długo czekało.
Basowy dźwięk jaki docierał do kabiny naszego Lexusa był świetny, początkowo delikatnie było ale z czasem to się zmieniło, zabawa trwała na całego but w podłogę, obroty zakręciły się do 7 000 w czerwone pole i hamulec. Swoją drogą hamulce fenomenalne :). I powtórka but i hamulec.
Jednak wszystko co dobre szybko się kończy.
Wrażenia pozostaną dla mnie i jedno pewne, o tej chwili będę pamiętał zawsze.
Dziękuję Toyota Zielona Góra a wszystkich co chcą spełniać marzenia to może właśnie u tego dealera marki Toyota znajdziecie drogę do uśmiechu :).




















Komentarze

Popularne posty