Auta niemieckie i ....
No właśnie i co dalej?
Byłem w salonie VW aby poznać nowego Golfa. Stwierdziłem, że najpierw poznam, później opiszę segment aut jakże popularnych w Polsce, dodatkowo jest to Golf. Tego auta nie trzeba reklamować to marka i model uznany na świecie.
Wnioski były jasne dla mnie jak tylko wsiadłem do tego samochodu. Poziom zaawansowania technologicznego, wykończenie, spasowanie materiałów, jakość użytych materiałów, gama silników, możliwości konfiguracji.
Jest to samochód fantastyczny.
I wiem, wiem odezwą się zaraz zwolennicy innych aut, ale powiedzmy sobie szczerze - w tej chwili z VW Golf-em może konkurować tylko Audi a3. Nie Renault, Hyundai i inne.
Można pisać o silnikach itp. ale wniosek jeden:
Jakość - VW
Prędkość - VW
Możliwości konfiguracyjne - VW
itd. itd. itd.
Kto uważa inaczej niech pojedzie do salonu, umówi się na jazdę próbną i zrozumie o czym piszę. I nie uważam, że inne auta tego segmentu są złe, bo to byłby z mojej strony nie na miejscu, ale to jednak niemiecka motoryzacja wyznacza pewne standardy.
Na taką ilość sprzedawanych aut - wpadek koncern VAG ma mało.
To ja dodaję jeszcze kilka rzeczy potwierdzających wybitne osiągnięcia VW:
OdpowiedzUsuń1.Największa wtopa ostatnich lat w silnikami 2.0 TDI VW.
2.Silnik 1.2 TSI o bardzo niskiej trwałości-zwłaszcza turbina VW.
3.Silniki 1.8 TSI z legendarną już usterką VW.
4.Fatalne-do 2015 r silniki 1.4 TSI VW.
5.Legendarny pod względem kosztów utrzymania silnik V 10 TDI VW.
A o dziwo ani fiat,a ni renault ani citroen aż takich wtop nie miało...
miało miało, renault z silnikiem 1,9 dci o mocy 120km to prawdziwy dramat, jeżeli chodzi o citrena to 2,0 hdi 136km i sposób połączenia hydrauliki i stopnia sprężania powietrza z hydrauliką hamulców, tak to jest połączone ze sobą, dramatyczny silnik v6 hdi istny dramat bo lista usterek jest dłuższa niż mój post, fiat zrobil dobre silniki jtd ale do dnia dzisiejszego nie potrafi zrobić porządnego automatu. Ich stopień zaawansowania to e-torq który działa wolniej jak rencistka. Zaś każda wytyczna któa wyskakiwała z niemieckiego rynku miała znaczący wpływ na to co dzieje się u konkurencji, nawet Honda uległa presji. Niestety auta skończyły się wraz z rokiem 2003.
Usuń